2008-11-10

Kinos hetvege

Jajjj, kellett nekem koncert pentek ejjel...olyan faradt voltam egesz hetvegen, hogy csak na. Szombat reggel Zalan mar 7 -kor koltott, Dora is felkelt fel 8- kor. Ok persze kipihenve, en ugy ereztem magam mint akit egesz ejjel vertek... apat hagytuk aludni 10-ig. Elvegre o nagyon sok orat kellett volna meg bepotoljon. Miutan felkelt, telefonalt mama , hogy nem szeretnenk -e kimenni veluk falura. Tenyleg gyonyoru volt az ido, pillanatnyi dontesem az volt hogy menjunk....aztan meggondoltam magam: vegul Gabor ment Doraval, en a kicsivel itthon maradtam, hogy amikor o lefekszik en is aluhassak egy keveset. Ez volt a terv, azonban a nagy faradtsagtol egy percre se sikerult lehunyni a szememet...jajjj de duhos voltam. Este amikor hazajottek, Dora nagyon nyugi volt, a falusi levego jol elfarasztotta, Zalan is hamar elaludt. Mar fel kilenckor aludtak a gyerekek:::))), ilyen se volt mar nagyon reg. Beultunk filmet nezni, azonban Gabor kis ido utan elment a NAGY bevasarlokozpontok egyikebe, hogy lassa milyen NAGY arleszallitasok vannak. Es vett egy NAGY semmit....Vasarnap reggel megint en keltem fel koran a gyerekehez, de mostmar valamennyire pihentebbnek ereztem magam. Dora 10 -re temploba ment, addig Zalannal kimentunk egy rovid setara, es mivel megint 7 -kor keltek fel, fel 13-kor mar le is fektettem oket. Pillanatok alatt elaludt mindketto....es en is ...Delutan, baratokat latogattunk, Mihai nap alkalmabol....kisse unalmas volt, de kibirtuk...ott nincsenek gyerekek, ezert Dorat nem foglalta le semmi...mire mar jottunk volna haza, Dora eltort egy poharat. Szegenynek lelkiismeretfurdalasa lehetett, mert ott is es egesz uton hazafele mondogatta hogy nem akarattal tette...Hiaba mondtam hogy nem baj, megtortenik, majd veszunk nekik egy masikat, nagyon nehezen nyugodott meg....
Na errol szolt a mi hetvegenk....valahogy maskep terveztem, tobb idot szerettem volna a termeszetben tolteni, de egyszeruen nem volt ido....es energiam is fogytan volt...

Nincsenek megjegyzések: