2009-02-19

Már megint fogyókúra

Amióta tudom magam mindig kellett fogyókúrázzak hogy el ne hízzak. Nem beszélve arról hogy amióta két gyereket szültem, az egész szervezetem megváltozott és nem akar engedelmeskedni a fogyókúráimnak. Szóval, lassan kezdek depis lenni, mert már nem tudom hogy szabaduljak meg a felesleges kilóimtól. A legújjabb a 90-en napos diéta, amibe minden reményemet belefektetek...mert nagyon szeretnék lefogyni már...lássuk ha kibírom. Ez a mai ebédem, keményítőnapra...nagyon fincsi...
Itt megtudtok többet a diétáról...ha érdekel valakit
http://www.mindmegette.hu/index.php?apps=cikk&cikk=12381
...és ha kell van egy csomó jó receptem is hozzá...nyámi- nyámi...

3 megjegyzés:

Cicolány írta...

Szia!Engem érdekelne jó pár recept,mert elég nehezen találom ki,mit főzzek,mit egyek...Itt fogod leírni a blogodon??

Tünde írta...

Szerintem emailen könnyebb lenne...küldj egy mailt az én címemre és visszaírok, ok? bodi_tunde@yahoo.com

Csete - Bodor család írta...

hajrá Tünde, le lehet fogyni. Én csak 3 hetet tartottam a 90 napból és leadtam 5 kilót novemberben és azóta sem szedtem vissza.