2008-10-21

Lazban egunk

Kezdte Dora. Szombaton egesz nap volt lazza, aztan vasarnapra jobban lett, de meg azert ma sincs teljesen rendben. Zalan baba meg az ejjel semmit se aludt, nagyon csunyan kohogott, azt hittem szamarkohogese van. Ma a dokineni megallapitotta hogy csak hules. Egesz delelott jartam a patikakat, sehol sem kaptam meg a gyogyszereket. Vegul felajanlotta nehany anyuka (ezt koszonom szepen), hogy kisegit a gyogyszerekkel, amig ujra lesznek kaphatoak a patikaban. Zalannak is van lazza, jeg hidegek a kezei es labai, azonban 38, 6 a laza. Olyan mint akit egesz nap nyuztak, nyugos, siros, kohog....es jaj bar lennenek csinatalanok , "rosszak", csak soha ne legyenek betegek. Nagyon lehangolo latvany amikor beteg a gyereked.
Dora ma volt vallas oran es amikor kerdeztem mirol tanitottak nekik azt valaszolta nagy komolyan:" Jezus Isten utjarol" , aztan elkezdett meselni valamit, amit sajnos nem igazan ertettem meg....nem vagyok en tul jo Biblia ismero, de azert ketlem hogy minden ugy volt ahogy azt a lanyom eloadta. Utana kell nezzek a dolgoknak....erre meg visszaterek.
Nincs is kedvem ma mar irni, annyira sajnalom a prucskoket....megyek Susut olvasni, hatha jobb kedvre deritem oket...

Nincsenek megjegyzések: