2008-10-27

Vezettem es buliztunk....

Kezdjuk ott hogy 10 eve van hajtasim. Es tiz ev alatt vezettem kb. 10-szer. Ami lenyegesen keves. Abbol 9 alkalom , lezajlott az elso ket evben miutan megkaptam a hajtasimat...a tizedik pedig a nyaron tortent, amikor hazavezettem a setaterrol a monostorig. Es most hetvegen beultem a kormanyhoz es elvezettem Magyarfenesig es vissza....csak ketten mentunk Doraval, Zalan meg nem volt jol, nem vittem ki. Gabornak dolga volt es utolso percben beszolt hogy nem tud kivinni Magyarfenesre, ahova a lanyom hivatalos volt egy szuletesenapra.
Nagyon izgultam, de hala Istennek minden a legnagyobb rendben zajlott le. Rajottem hogy milyen konnyu is vezetni az Opelt (Aquila),talan a BMW-vel nem indultam volna el....nem is tudom ha elengedett volna vele Gabor, anelkul hogy vettem volna par vezetesi orat:::))) Valahogy batorsagra kaptam es most mind az jar a fejemben, hogy nekem is kell egy ilyen auto, ami kicsi, konnyu vezetni es megis surgosseg eseten beulhetek es elvisz ahova akarom...es nem fuggok akkor mastol, vagy nem adok ki egy csomo penzt taxira....
na mostmar tudom mit kerek az angyalkatol es szulinapomra...amugy is egymas utan lesznek, en megelekszek egy ajandekkal is:::))) csak legyen az amit szeretnek....
Ami a szulinapot illeti nagyon jo kis party volt...sok sok gyerekkel....finom muffyn-nal::))) , es csodas tortaval...nehany kep a bulirol:

Vincze es a ....tukor....


Hanna & Dora...


A villamostorta....
(Kinga anyuci sutotte, szerintem nagyon otletes volt, nem beszelve az izerol, yammi-yammi...)


Bence....az unnepelt 5 eves....

Nincsenek megjegyzések: