2008-10-24

Nagyon elegem van mar

...a sok hules kikeszit. Zalannak harom napja 39,5 a laza. Reggel es este, napkozben nincs laz. Ma reggel voltunk a surgossegen is, mert mar nem tudtam mitevo legyek. Ott aztan, jajaj csak oda ne keruljon az ember, harom orvos -harom diagnozissal allt elo. Amugy tudtam hogy mi var ram, csak elt bennem a remeny hogy hatha utolso latogatasunk ota valami valtozott. De sajnos nem. Ugyanolya"kedvesen" fogadtak ma is, elobb az ORL- n voltunk. Ott , turheto kezelesben reszesultunk, gyorsan megallapitottak hogy tenyleg "rinofaringitaja van a gyereknek", de a biztonsgag kedveert menjek elore a gyermek-reszlegre es ott is vizsgaljak ki. Ott aztan elobb vartunk 10 percet amig kidugta az egyik dokino a fejet az ajton, kikisert valami arab hazaspart, epp, hogy nem nyalt, mar bevalalta hogy o visszaviszi az egyhasznaltu kopenyeket is helyettuk:::(((amikor meg megfordult es meglatott, megkerdezte hogy ce doriti? en meg azt hittem pofara esek, hat mi a k*...-va anyamat akarhatok ha ott vagyok a varoteremben egy gyermekkel. Lenyeltem egy csipos megjegyzest es mondtam hogy szeretnem ha valaki kivizsgalna a gyerekemet. Mire o : eu nu sunt de garda, o sa chem pe cineva...behuzta az ajtot es eltunk.
Bentrol kihalatszik minden es 10 percig k*...-va beszelt telefonon, ez ido alatt nyugodtan kivizsgalhatta volna a gyereket. Aztan megjelent nagy mergesen egy orvosno, hogy ki merte hivatni, hiszen o ep zabalt vagy mi a szoszt csinalt...es nagy nehezen kivizsgalta. En ertem hogy nem kell tudjanak magyarul de amikor tizszer meglkerdi hogy hogyhivjak a gyereket es te tizszer mondod hogy Zalan es o azt vagja ra hogy Zolan...hat jott hogy felkepeljem. Aztan egy-kettore be akartak utalni a korhazba, mondtam neki, az lehetetlen mert nekem meg van egy gyerekem otthon akit nincs kire hagyjak 3 napig....mire o olyan ketkedo mosollyal a szaja szelen megalapitotta hogy "cum vreti"...kiirt valami orvosagot, ingyenes receptet, de a liba nem tette ra a parafajat...ezt sajnos a gyogyszertarban vettek csak eszre....A gyogyszereszcsaj meg nem akarta kiadni az antibiotikumot, mert nincs rajta a pecset....
Na, de ekkorra nekem a vernyomasom az 1000-ret rugta, es kicsaptam egy istenes cirkuszt es egybol ideadtak a gyogyszereket, persze kifizettem egesz aron...de mar nem erdekelt semmi....
Ugyhogy kovetkeztetes: a tokom kivan az orvosokkal, plane az ilyen inkompetensekkel...tisztelet a kivetelert, mert van...csak nagyon keves, sajnos...es nem az UPU-n.

1 megjegyzés:

Zilia írta...

Helló!

Kitartást és kérlek írd tovább :) Véletlenül találtam "rád" s nagyon jó volt olvasni az oldalt. Csak így tovább!

Zoli