2008-10-13

Uszas

...nagyon vart(uk)am a mai napot...mar reggel ota nagy izgalomban voltam, hiszen Dora ma kezdte el az uszast. Nagyon szereti a vizet, attol nem feltem hogy talan nem akar majd bemenni a medencebe, azonban, az a gondunk hogy meg egy kukkot sem tud romanul es az edzo bacsi roman.Namostmar, lehet nem ert egyet velem senki hogy ilyen megprobaltatasnak tettem ki a 4 eves lanyomat...dehat ez van, minden szulo ugy neveli a gyermeket ahogy azt jonak latja....
Es csodak csodaja, ahogy a lanyom mondja, nagyon jol telt az elso uszolecke:::)))azt nem is kell mondanom, gondolom sejtitek hogy a egy orat amig bent volt nem voltam jo semmire, cigit-cigi utan szivtam(persze semmi nyugtato hatas nem volt), azonban a lanyom nagy vigyorral vonult ki a tobbi gyerekkel, es ujsagolta hogy az edzo bacsi megolelte(batoritaskent), es megdicserte(hogy ezt hogyan ertette meg nem tudom, talan kovetkeztetett abbol hogy az ur ramosolygott). Amikor kerdeztem hogy akar-e meg jonni, mosolyogva mondta hogy igen. Nahat nekem ez nagy megnyugtatast jelent, idovel talan ragad ra par szo romanul is, es orvendek hogy ilyen a hozzaallasa. Amugy ha nem szerette volna , tobbet nem vittem volna, annak ellenere hogy mar a teljes tanfolyamot kifizettem:::(((ami egyaltalan nem olcso...ezt csak ugy mellekesen megjegyzem...
Ugyhogy a mai napunk nagyon jol kezdodott, es ugyanolyan jol vegzodott is...

1 megjegyzés:

reka írta...

Sziasztok!
Én és a hugicám is úgy jártunk úszótanfolyamra, hogy románul max annyit tudtunk, hogy "dreapta" meg "stanga", meg "mana" és "picior". Na kb. ennyit. Aztán láttuk, h ki mit csinál és majmoltuk. Úszni midnenesetre megtanultunk és felszedtünk pár román szót!

Hajrá! :)