2008-10-13

Tunderszarnyak vagy pllangoszarnyak?

A "tunder"szarnyakra visszaterek, mivel a lanyom nagyon szeret tunderesdit jatszani, varazsolgat...Zalant kiralyfiva ....sikerult helyrepofozni a Zsokatol kapott szarnyakat, megvarrtam es textil filccel atmentem a varason...egesz jo lett. Szerintem amugy se tartott volna tul sokat , mert olyan mindennapos jatek nalunk a tunderesdi, es eleg gyorsan szaguld veluk a hazban meg kint is a lanyom. Zalanka , ilyenkor fut utana, hatha o is felkapaszkodhat....es kb. 10 perc utan kezdodik a veszekedes...
Az este nem jatszodtak tunderesdit, amin kisse meglepodtem. Kesore ertunk mar haza, fel kilencre, es 15 perces jatszoidot szabtam ki nekik, mivel nalunk mindig nagyon hosszura nyulik a lefekves: mindkettot letusolni, feloltoztetni, szerencsere a tegnap mar nem kellett vacsorazni, mert az megesett mamanal, azutan pedig kovetkeznek a veget nem ero mesek: az este Barni mesek sorozata hangzott el. (Mindezt a folyamatot altalaban egyedul vegzem el, mert apa csak kesobb er haza).
Az este tehat...autosdit jatszodtak, kiramoltak minden kisautot es versenypalyava alakult at az eloszoba. En kozben keszitettem a dolgokat a furdeshez, de orom volt latni hogy vegre nem veszekednek, es megosszak a jatekokat.

Nincsenek megjegyzések: